اپلیکیشن سرویس مدرسه ، تحول بزرگی ار در تامین سرویس مدارس دانش‌آموزان ایجاد کرد. اگر به سالیان قبل نگاهی کنید یادتان خواهد آمد که چقدر برای تامین سرویس دانش‌آموزان خود در اوج گرمای تابستان درگیر بوده‌اید. حضور در صف‌های طولانی شرکت‌های حمل و نقل و عدم اطمینان از حفظ امنیت دانش‌آموزان از جمله مشکلاتی بود که زمینه پیدایش برنامه‌هایی چون نرم‌افزار سرویس مدرسه را مهیا کرد. در این مقاله شما با اهمیت استفاده از این سامانه و امکاناتی که آن در اختیار شما قرار می‌دهد، آشنا می‌شوید.

اپلیکیشن سرویس مدرسه در یک نگاه

تا حالا فکر کردید، چطور میتونید از طریق نرم‌افزارهای موبایلی سرویس مدرسه فرزندان خود را انتخاب و آنها را در طول مسیر خانه تا مدرسه تحت نظر قرار بدهید؟! استفاده از اپلیکیشن سرویس مدرسه، پاسخی برای جواب به سوال شماست. در واقع این سامانه بستری را برای شما فراهم می‌آورد که بدون مراجعه حضوری سرویس‌های فرزندان خود را بررسی و انتخاب نمایید. سپس کلیه قراردادهای بین خود و شرکت را نیز از طریق همان اپلیکیشن ببندید. پس از آن میتوانید با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های همراه خود مسیر فرزندان خود را ردیابی کرده و از سلامت و امنیت آنها اطمینان یابید. در ادامه در مورد جزئیات این برنامه بیشتر بدانیم.

آرامش و آسایش، ایجاد حس اطمینان و امنیت از جمله مزایاییست که یک سامانه هوشمند سرویس مدارس در اختیار شما قرار می‌دهد. اینکه فرزندان شما در کمال راحتی در ساعت مقرر آماده شوند و اطلاعات لحظه‌ای و دقیقی از مکان فرزندان خود داشته باشید، ویژگی‌های اصلی‌ای است که اهمیت استفاده از چنین نرم‌افزاری را بیش از پیش برای شما نشان می‌دهد.

چرا باید از اپلیکیشن سرویس مدارس استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم پاسخی برای این سوال داشته باشیم، شاید بهتر باشد که به شما بگوییم بیایید کمی در مورد دغدغه‌های رفت و آمد فرزندان خود در مدرسه فکر کتیم! دیر رسیدن یا زود رسیدن سرویس یک دغدغه مهم برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود. گاهی سرویس آنقدر زود می‌رسد که حتی فرصتی برای صبحانه خوردن ندارند و مجبور می‌شوند خیلی سریع آماده شوند. گاهی هم آنقدر دیر می‌آید که دانش‌آموزان از سوی مدرسه جریمه می‌شوند. اما زمانی که شما از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، میتوانید شرایطی را فراهم آورید که فرزندانتان نه آنقدر زود به مدرسه برسند که پشت در بمانند و نه آنقدر دیر که پشت در کلاش بمانند. میتوانید با بررسی مکان راننده در اپلیکیشن از علت دیر آمدن او جویا شوید و از او درخواست کنید که هر چه سریعتر در درب منزل شما حضور داشته باشد. همچنین با استفاده از اپلیکیشن سرویس مدارس می‌توانید اطمینان یابید که به کلیه انتقادات و شکایات شما رسیدگی می‌شود. در قسمت نظرسنجی می‌توانید اگر مشکلی دارید بیان و اطمینان حاصل فرمایید که در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌شود. در ادامه با بهترین اپلیکیشن سرویس مدرسه آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن سرویس مدرسه

نرم‌افزارهای بسیاری در این زمینه وجود دارند که به شما خدمات آنلاین تامین سرویس مدارس را ارائه می‌دهد. اما چیزی که در اینجا مطرح می‌شود اینست که بین این نرم‌افزارهای کدامیک بهتر و با کارایی بالاتری فعالیت می‌کند. بهترین اپلیکیشن سرویس مدرسه نرم‌افزاریست که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. امکان مشاهده و مسیریابی دانش‌آموزان را دارا باشد.
  2. از سرعت بالایی برخوردار باشد.
  3. قابل استفاده برای تمامی کاربران باشد.
  4. از سیستم اطلاع رسانی مناسبی برخوردار باشد.
  5. امکان ثبت نطرات و پیشنهادات داشته باشد.
  6. معرفی مناسب و قابل اطمینانی از شرکت‌ها و رانندگان آن داشته باشد.
  7. از پشتیبانی قوی‌ای برخوردار باشد.
  8. امکان دریافت گزارش‌های لازم را داشته باشد.
  9. امکان امتیازدهی به کلیه فعالیت‌ها را داشته باشد.

نحوه‌ی استفاده از اپلیکیشن سرویس مدرسه

فکر می‌کنیم تاکنون اهمیت استفاده از نرم‌افزار سرویس مدارس را به خوبی درک کرده باشید. در این قسمت می‌خواهیم با نحوه‌ی استفاده از این سامانه آشنا شوید.

پس از آنکه اپلیکیشن سرویس مدرسه را بر روی گوشی‌های همراه خود نصب کردید، حال میتوانید از خدمات برنامه سرویس مدارس به صورت زیر بهره‌مند شوید:

  1. انتخاب ناحیه مربوطه: در ابتدا باید ناحیه‌ی مدرسه فرزندان خود را انتخاب تا شرکت طرف قرارداد به شما نمایش داده شود.
  2. مطالعه قوانین و مقررات: پس از انتخاب شرکت، کلیه ضوابط و مقررات به استحضار شما می‌رسد. شما باید تمامی قوانین و مقررات را مطالعه و در صورت تمایل تایید کنید.
  3. انتخاب راننده: سپس رانندگانی به شما پیشنهاد می‌شود که شما با خواندن رزومه و سابقه‌ی آنها می‌توانید یکی را جهت سرویس مدرسه دانش‌آموز خود برگزینید.
  4. مشخص نمودن ساعت و روز درخواست سرویس: در همان ابتدا روزهایی که نیاز به سرویس دارید و ساعت مشخصی را برای حضور در درب منزل جهت سوار کردن فرزند خود انتخاب می‌نمایید.
  5. مسیریابی: پس از آنکه فرزندان شما سوار سرویس خود شدند، از آنلحظه می‌توانید مسیرشان را ردیابی کرده و در صورت بروز مشکلی توسط راننده از طریق دکمه ارتباط با راننده از طریق اپلیکیشن به او هشدار دهید.

اپلیکیشن سرویس مدارس سما و ویژگی های رقابتی آن نسبت به رقبا

سامانه مدارس ایران (سما) یکی از محصولات شرکت طاهاتک است که در جهت ارتقا سطح کیفی آموزش مدارس، ارتباط والدین و مربیان و به طور کلی هوشمندسازی مدارس گام برمی دارد، این سامانه همچنین سامانه جامع ای برای سرویس های مدارس و شرکت های تابع است که به سادگی می توان اقدام به ثبت نام و درخواست سرویس مدرسه نمود و والدین با مشاهده لحظه به لحظه فرزندانشان آسودگی خاطر از به مقصد رسیدنشان داشته باشند.

سرویس مدارس از آنجا که نقش اساسی در مدیریت زمان و امنیت دانش آموزان ایفا می‌کند، همواره از توجه و حساسیت بالایی برخوردار است که تیم طاهاتک با درنظر گرفتن این موارد سامانه سرویس مدارس را به گونه‌ای طراحی کرده است که با ویژگی‌های کاربردی خود از جمله مانیتورینگ محل دانش‌آموزان، ثبت‌نام سرویس مدارس، پرداخت هزینه‌ها، اعلان‌های هشداری حساسیت‌های یاد شده را به خوبی پوشش دهد. سما در دو بستر وب و اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما ببینیم سامانه مدارس ایران چه ویژگی‌هایی دارد که قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خود می‌باشد:

ویژگی های رقابتی برنامه سرویس مدرسه طاهاتک نسبت به رقبا
  1. فراهم آوردن امنیت فرزندان از طریق مسیر یابی آنها
  2. ایجاد ارتباطی آسان بین رانندگان و والدین
  3. ثبت نظرات و شکایات جهت بهبود روند کاری شرکت سرویس‌دهی مدارس
  4. بهبود مدیریت سرویس‌ها
  5. آموزش به کاربران
  6. ثبت دقیق زمان سرویس
  7. جلوگیری از مشکلاتی از جمله دیر رسیدن و یا زود رسیدن فرزندان
  8. کمک به هوشمندسازی هرچه بیشتر مدارس
  9. استفاده از تکنولوژی‌های برتر در این سامانه
  10. وجود کمترین مشکل و باگ درون برنامه‌ای
  11. پشتیبانی آسان و سریع

منبع: tahatech.ir

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.